top of page
Search
  • Writer's pictureBrusov Journalism

Սոնա Քոչարյան

Updated: Jun 22, 2020

Չիվնինգի կրթաթոշակառու, Լոնդոնի համալսարանական քոլեջի ուսանող (մասնագիտություն՝ դոկումենտալ ֆիլմարտադրություն), նախկին աշխատավայրեր՝ «Երկիր Մեդիա» ՀԸ, «Երևան» ամսագիր, imyerevan.com կայք, Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի հաղորդակցության մենեջեր, media.am կայքի «Դեպքի վայրում» շարքի հեղինակ, chai-khara.org տարածաշրջանային հարթակի թղթակից, դոկումենտալ 2 ֆիլմերի համահեղինակ

Մասնագիտությունս ընտրելիս դեռևս վստահ կողմնորոշված չէի, թե ինչով եմ ուզում զբաղվել հետագայում: Այս բաժինը միաժամանակ առաջարկում էր յուրացնել երկու մասնագիտություն: Անգլերենը ժամանակի պահանջն է, առանց դրա շատ դռներ նույնիսկ չես կարող թակել, իսկ լրագրությունը պատմություններ պատմելու ու ստեղծագործական աշխատանքի հորիզոններ էր գծագրում ինձ համար: Հետաքրքիր թվաց ու դիմեցի:


Ավարտական կուրսում մենք հնարավորություն ունեինք փորձաշրջան անցնել հայաստանյան լրատվամիջոցներից որևէ մեկում: Ես ընտրեցի հեռուստատեսությունն ու հայտնվեցի «Երկիր Մեդիայում», որտեղ երկու ամիս անց փորձնակի կարգավիճակս փոխարինվեց լրատվական բաժնի լրագրողի աշխատանքով: Դա իմ առաջին աշխատանքն էր:

Որքան անորոշ էր ինձ համար այս բաժին ընդունվելու ընտրությունս, այնքան որոշակի էր գոհունակությունս չորս տարի անց, որ ճիշտ որոշում էի կայացրել: Կարծում եմ, որ այս բաժնում կարելի է սովորել ամենակարևորը՝ սիրել լրագրությունը՝ ամեն նոր առարկայի դասախոսին ճանաչելով ու նրա հետ այս մասնագիտության նոր էջեր բացահայտելով:

20 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page